nea
New Member
|
Post by nea on Sept 18, 2013 20:21:44 GMT 2
Vavahdan hiukan. Minun teki mieli sanoa: Ei, en ikävöi laumaelämää ikävöin laumassa ollutta ystävääni. Pidin kuitenkin suuni kiinni asiasta ja vastasin: "Enpä juurikaan. Kiertolaisena on vapaampaa elää. Ja en todellakaan tarvitse seuraa. Pärjään mainiosti yksinkin." Olin aina ollut melko epäsosiaalinen ja töksäyttelevä, mutta Brownin kuoleman jälkeen... En ollut kaivannut kenenkään seuraa. Piti olla hyvin tyhmä, jos ei olisi nähnyt, etten kertonut koko totuutta. Olin aina ollut sitä mieltä, että jotkin asiat oli hyvä jättää hämärän peittoon. "Sitä paitsi: Minut on luotu kulkemaan yksin," lisäsin.
|
|
|
Post by sunflower on Sept 25, 2013 12:38:02 GMT 2
Maple jäykistyi hieman ja pani korvansa luimuun. Hän ei pitänyt kiertolaisen ylimielisestä äänensävystä. Hän katsoi tähän hieman närkästyneenä. Ice sai laumalaiset kuulostamaan mitättömiltä, kun taas kiertolaiset niin hienoilta ja mahtavilta. Maple sanoi: ”Näytä sitten mikä tekee kiertolaiset niin paljon paremmiksi kuin laumalaiset. Näytä minulle taitosi" Maplen ääni ei ollut uhkaava, vaan haastava. Maple ei voinut olla myöntämättä, että kiertolaisuus kiehtoi häntä, mutta halusi silti todistaa Icelle, että hän oli yhä hyvä kuin tämäkin.
|
|
nea
New Member
|
Post by nea on Sept 26, 2013 16:44:32 GMT 2
Mulkaisin Maplea sillä tavalla murhaavasti kuin minulla oli tapana. Kohotin häntääni hitusen verran ylemmäs. Olin jäykistynyt ja ajattelin: #Sanakin vielä niin hyökkään kimppuusi!# Murisin hiukan. Niskakarvani pörhistyivät ja tuijotin naarasta silmiin haastavasti.
|
|
|
Post by sunflower on Oct 1, 2013 16:50:51 GMT 2
Maple otti muutaman askeleen taakse näyttääkseen, että ei hyökkäisi. Hän halusi kovasti mitellä voimiaan kiertolaisen kanssa, mutta ei ollut viisasta aloittaa tappelua ilman kunnon syytä. Maple laski hivenen häntäänsä, muttei kuitenkaan aikonut näyttä alistuneelta, ei ikinä. Hän halusi näyttää Icelle, että osasi pitää puoliaan kiertolaisia vastaan.
|
|
nea
New Member
|
Post by nea on Nov 13, 2013 19:58:15 GMT 2
Pysyin jäykistyneenä, mutta lopetin murinan. Niskakarvani olivat edelleen pöhöllään. Sitten silmiini syttyi ilkikurinen pilke. "Etkö uskalla tapella kanssani?" kysyin, mutta en ilkeästi. vähän härnäävästi vain. Laskin häntääni hitusen alemmas ja niskakarvanikin tasoittuivat vähän.
|
|
|
Post by sunflower on Feb 27, 2014 15:17:21 GMT 2
Maple istahti tyytyväisenä siihen, että Ice oli rauhoittunut. Ehkä me voimme nyt jutella kuin kunnon sudet. Sitten kiertolainen härnäsi häntä. Maple nosti aavistuksen verran leukaansa sanoen: ”Pärjään kyllä ketä tahansa kiertolaista vastaan!”, hän sanoi itsevarmuutta puhkuen. Maplen ajatteli hetken vanhempiaan, jotka olivat syntyperältään kiertolaisia kuten tämä Ice tässä. Sitten he olivat liittyneet Karhujärven laumaan. Maple ja hänen siskonsa olivat syntyneet laumalaisiksi, mutta heissä virtasi kiertolaisten veri, mikä näkyi siskosten kiinnostuksessa ulkopuolista maailmaa kohtaan.
|
|