|
Post by Zaaga on Apr 3, 2014 17:59:55 GMT 2
Tässä olis tälläinen ihan perus höpötystöpö, johon voipi sitten kaikenlaista kirjustella - vaikka kuulumisia tai mielipiteitä eri asioista. Saatte aika vapaat kädet, kunhan ette hölmöilemään rupea. ^^
No, mitäs teille kuuluu? (:
|
|
|
Post by FixTheFox on Apr 5, 2014 18:00:39 GMT 2
hehee, hyvä idea tämä topic: tällä voi saada hippusen verran lisää eloa koko foorumille, kun voi kirjoitella uusia viestejä vaikkei olisi mitään ropetettavaa ^^ jaa'aa, ihan hyvää kai kuuluu Piirtelin tänään koneella ja mietin, että voisi taas piirtää näitä Susimetsän hahmojakin joku päivä ;v; Olen muuten jotenkin tosi kiintynyt Floriin, ottaen huomioon että se on vain vanha ropehahmo xD mutta vaikka Susimetsä kuolisi, niin varmaankin jatkaisin sen piirtämistä silloin tällöin. c: Onkos muilla mitään hahmoja tai tälläisiä, joihin olette kiintyneet?
|
|
|
Post by Zaaga on Apr 7, 2014 15:39:59 GMT 2
Hmm, minulla ei taida olla tällä hetkellä mitään erityistä hahmoa - löytyyhän noita vanhoja hahmoja, jotka pysyvät aina tallessa ja muistissa, vaikka peli jossa niillä pelailin kuolisi. Onhan mulla muutama hahmo, jotka ovat jo tosi kauan aikaa olleet mukana - Neytiri ja Cale ainakin näin esimerkiksi. ^^ Ja juu, kyllä tällä tänne varmaan jotain eloa saadaan!
|
|
|
Post by FixTheFox on Apr 11, 2014 14:58:15 GMT 2
Missä muissa ropeissa olet muuten pelaillut, Zaaga? tuli vain mieleen ^^ Minulle Susimetsä on ihan ensimmäinen roolipeli, jossa edes pelasin xD Koko ropen tarina on sellainen, että eksyin kerran Shinybookissa jonkun pienen susiropen sivuille ja päätin sitten tehdä oman ropeni, vaikken oikeastaan tiennyt paljon mitään roolipelaamisesta ihmeen pitkään Susimetsä on pysynyt pystyssä. Lisäksi olen pelannut parissa pienessä susiroolipelissä Suntuubissa ja Shinybookissa, sekä omissa ropeissani. Susimetsä on ainoa kaikista ropeistani, joka pysyi hengissä pidempään kuin muutaman kuukauden.. Vanhoja ropejani olivat Okami no Seishin, Soulless RPG (Sieluttomaksi kutsuttiin) ja Winter in the wild. hehe, tulipa jaariteltua tuohon koko roolaushistoriani. Varmaan todella mielenkiintoista luettavaa. Pohdin tässä, että jos minulla olisi yhtään enemmän roolausintoa, perustaisin uudelleen jonkun vanhoista ropeistani.. ^^
|
|
|
Post by Zaaga on Apr 14, 2014 20:17:13 GMT 2
Oi, minähän olen pelaillut niin monessa ropessa etten jaksa edes luetella! Aloitin Lýoko nimisessä susiroolipelissä, joka oli shinybookissa. Silloin pelin yp oli kadonnut ja kaikki kuvat olivat kopioitu jostain deviantartista - hurahdin kuitenkin täysin roolipelaamisen maailmaan ja siitä se sitten alkoi. Ensimmäiset omat pelit olivat varmaankin jotain susiropeja, jotka lopettivat nopeasti. Sitten perustin oman roolipelini, Manian (tunnettiin varmaan muillakin nimillä?), joka lopulta oli monen pelaajan ja myös omien hahmojeni alkuperäinen ropepaikka. Se kuitenkin lopetti, mutta aloitti uudelleen ja näin kävi muutaman kerran. Välissä on ollut monia roolipeliprojekteja - useimmat kaatuneet ensiaskeleilla. Pisin on varmaankin heti Manian vierellä ollut shinybookissa aloitettu Cerezo, joka keräsi suosiota kohtuullisesti. Peli kesti kauan aikaa, muutti suntuubiin ja vaihtoi heti suntuubiin muutettuaan foorumille, mutta kyllästyin suntuubisivuihin ja aloin pienten ohjeiden avulla väsätä awardspace.com - sivuilta saatavista sivutiloista Cerezolle sivuja. Ne onnistuivat kohtuu hyvin ja vaihdoin myös foorumia, sillä edellinen oli alkanut käydä jollain tapaa sotkuiseksi ja halusin vaihtaa proboardsille. Pitkän remontin jälkeen sain lopulta uuden foorumin toimimaan, mutta harmikseni innostukseni oli lopahtanut ja pelaajat kadonneet. Uusia liittymisiä ei tullut enkä tuntunut enää jaksavan tuota peliä ja sen ylläpitämistä, vaikka rakastinkin ideaa ja koko pelimaailmaa itsessään. Cerezo siis lopetti, mutta halusin jatkaa hevosroolipeleillä. Niinpä sain idean Alysteriin, joka tällä hetkellä on pystyssä ja toimii aika elinvoimaisesti, vaikka onkin hiljainen. Muita roolipelejä ei olekkaan omistuksissani tällä hetkellä, mutta olenkin aika monessa muissa roolipeleissä.
Soullessissa olin muuten hetken minäkin! WITWissä myös aivan hetken, ja tietty täällä Susimetsässä. Muita löytyy myös tällä hetkellä Menneisyyden Maa, Sapelihampaiden maa, Korpinvarjo RPG, Nelituuli ... jajajajja.. no, ei niitä tainnutkaan olla muita. ^^
Yritän pysytellä aktiivisena tällä hetkellä olevissa roolipeleissä + koittaa väsätä arttia ja muutenkin perehtyä paremmin roolipeleihin ja omiin hahmoihin siellä. Olisi niin hienoa jos Susimetsästä tulisi tosi aktiivinen ja päivittäisesti uusia viestejä ja muutenkin näin. c:
Tulihan minullakin aika jaaritukset... :'D Ja tuo sinun ropeideasi olis aika kiva, pidän kovasti siitä että sun peleissäs on aina jotain kiinnostavaa ja erityistä (Susimetsä nyt on vaan niin ihana ja realistisuus koukuttaa ja WITWissä oli ihana tuo riistaidea!)
|
|
|
Post by FixTheFox on Apr 15, 2014 16:39:15 GMT 2
Olin muuten vähällä liittyä tuonne Cerezoon ja pistin sen kirjanmerkkeihinkin muistiin, mutta en saanut sitten ikinä aikaiseksi x) hehee, kehuista kiitän. Kun teen uusia ropeja, haluan niihin aina jotain omaperäistä. Varmaan ihmisetkin mielummin liittyvät mielenkiintoisen juoni-idean omaaviin ropeihin kuin "massa"ropeihin. Tai minä ainakin ^^ Pidän itsekin WITWin ideasta, ja ihan sen takia haluaisin perustaa sen uudelleen. En vain tiedä, jaksaisinko ylläpitää sitä. Vaatiihan se aina jonkun verran aikaa ja energiaa. Voitko linkata Alysterin? haluaisin nähdä
|
|
|
Post by Zaaga on Apr 16, 2014 14:39:46 GMT 2
WITW olis kyllä hieno juttu saada uusiks pystyyn. Ja voinhan minä sinua sielläkin sitten autella ^^ *vinkvink* Alyster on tällä hetkellä hiljainen. Mietin tässä että siirränkö foorumillle pelitoiminnan ja luultavasti siirrän, tuntuu vain että tuo viekkurooli on jotenkin kovin hidastempoista ja toisaalta taas liian nopeaa. :D
|
|
|
Post by FixTheFox on Apr 19, 2014 12:28:22 GMT 2
Hehe, toinen yp kyllä helpottaisi ylläpitoa ^^ ehkä joskus.. Minä en osaa oikein päättää, kumpi on parempi, viekku- vai foorumirope. Kummassakin on puolensa. Aktiivinen viekkurope, jossa kaikki pelaajat käyvät säännöllisesti kirjoittelemassa, on kyllä mukava. Toisaalta foorumillakin voi saada mahtavia pelejä aikaan, ja siellä ei ehkä haitttaa niin paljoa, jos joku pelaaja on epäaktiivinen... Onkohan muuten mahdollista, että ropessa olisi sekä foorumi että viekkurope? Roolailtaisiin viekussa, mutta voisi myös järjestää pelejä foorumin puolella. Mahtaisikohan tuo toimia.. Kävin vilkaisemassa Alysteria, hienot sivut! Jos roolisin hevosilla, voisin liittyä, mutta en oikein osaa roolia kavioeläimillä x3
|
|
|
Post by Zaaga on Apr 20, 2014 12:48:37 GMT 2
Minun mielestäni foorumiropet ovat asteen parempia ^^ Kuitenkin voi höpötellä muutenkin kuin chatissa ja tuntuu että toimii koko peli vain paremmin. Toki viekkuropellakin on nuo omat puolensa, jotka mainitsitkin. Riippuu sitten että onko se sitä että päivässä tulee kymmeniä sivuja kahden lauseen rooleista vai ovatko tekstit samanpituisia kuin esimerkiksi foorumien tekstit. ^3^
Juuh, minullakin nuo heposet jäänyt vähän tauolle ja kun Alysteria aloittelin niin on se jälleen hankalaa roolata, mutta eiköhän se nyt tuosta pian lähde rullailemaan. Kyllä mullakin koiraeläimet ja muut nelijalkaiset menevät paljon paremmin.. c:
|
|
|
Post by FixTheFox on Apr 21, 2014 11:18:09 GMT 2
Niinpä. Se riippuu aika paljon pelaajista ja ropen tasosta. Varsinkin jos on tosi paljon pelaajia ja hahmoja, pelaaminen on paljon selkeämpää foorumissa, kun viekku ei täyty uusista roolauksista, joita saa sitten selailla läpi, jos siellä sattuisi olemaan jotain omia hahmoja koskevaa.. (Nyt tuli kyllä harvinaisen hienosti rakennettu lause xD)
Minäkin olen joskus muinoin roolinut vähän hevosilla, mutta en varmaan enää edes osaisi x3
|
|
|
Post by Zaaga on Apr 25, 2014 5:15:33 GMT 2
Näinpä. ^^ Olipas tässä mukavaa herätä - pikkuveljelle soitettuin ambulanssi ja itsellä niskat jumissa. ;___; Nettikään ei ole toiminut pitkään aikaan ja kännykän laturi ollut hukassa. Ainakin tänään alkaa viikonloppu. OwO
|
|
|
Post by FixTheFox on May 2, 2014 21:50:39 GMT 2
hm, miksiköhän ei näkynyt minulle, että tänne oli tullut uusi viesti? D: anteeksi vastaamattomuuteni.. x3 Anyways, olen hyvin onnellinen tästä vapun aiheuttamasta nelipäiväisestä viikonlopusta ^^ Onpahan aikaa piirtää ja datailla :DD
|
|
|
Post by Zaaga on May 4, 2014 13:48:01 GMT 2
Jep, huomenna tämäkin loma kuitenkin loppuu ;__; Harmi! Olen niin onnellinen, sillä sain syntymäpäivälahjakseni piirtopöydän! Nyt voinkin alkaa piirtää oikein kunnon urakalla :"D
|
|
|
Post by frozenfox on Jul 6, 2014 20:22:30 GMT 2
Ihan pakko kysäistä, että kuinka peli nykyään on? OuO
Olisi oikein kiva päästä pelaamaan, mikäli aktiivisuutta riittää. Mikäli ei, postun taka :'D
Tulipa käytpitkästä aikaa katsomassa kesäteatteriesitys, nimittäin Kuopiossa. Ja oli oikein mahtava!
|
|
|
Post by FixTheFox on Jul 16, 2014 15:38:26 GMT 2
Tällä hetkellä tämä toiminta on kyllä aika hiljaiseloa, mutta ehkäpä rope vielä aktivoituu uudelleen. Mietin tosiaan yhtenä pelastuskeinona ropen takaisin viekkuun siirtämistä... En tiedä miten toimisi. En haluaisi kuitenkaan lopettaa ropea kokonaan.
|
|