|
Post by frozenfox on Jul 27, 2014 16:17:37 GMT 2
Totta tuokin c: Minä voisin ainakin kainostaa peliä jossain? Ja tietenkin linkinvaihtojen kautta peli saattaa saada uusia pelaajia. Voisin Nelituuli RPGn foorumilla mainita tästä pelistä.
Viekkuropeista en tiedä. Itse olen kerran yhtä kokeillut, mutta jotenkin se tuntui... oudolta? Tai kun olen oikeastaan aina pelannut foorumeilla :'D
|
|
|
Post by Zaaga on Jul 30, 2014 12:36:02 GMT 2
Itse pärjään paremmin foorumeilla, mutta jos mikään ei auta, voisihan tuota kokeilla.
Ja mainostusta tosiaan! Voisin käydä kysymässsä linkinvaihtajiakin, jos sopii? :3
|
|
|
Post by frozenfox on Jul 31, 2014 14:26:16 GMT 2
Suosittelen tosiaan linkinvaihoa. Nelituuli ainakin on saanut pelaajia ehkä juuri sen takia, että olen mainostanut roolipeliä monessa paikassa. Ja suosittelen laittamaan linkin Rope.nettiin OuO
Häritsevää. Katson huvikseni englanniksi Viidakkokirjaa, ja tuon käärmeen, Kaan ääninäyttelijä on sama kuin Nalle Puhilla :'D
|
|
|
Post by Zaaga on Sept 3, 2014 16:18:19 GMT 2
No niinhän se on, että eivät pelaajat löydä peliä josta eivät ole kuulleet. x) Heh. Suomessa melkein kaikissa lastenohjelmissa ovat samat ääninäyttelijät, aina kun tulee uusi lastenohjelma niin voi huudella joka toisen uuden tyypin jälkeen "ai joo, toihan on se sama ääninäyttelijä kuin sillä". Aah, tykkään niin kovasti tästä uudesta ulkasta. c8
|
|
|
Post by frozenfox on Oct 4, 2014 18:58:49 GMT 2
Uusi ulkka on kyllä jees ^^
Eeh, viikonpäästä meikä on jo Ruotsissa, jännittää! Sain postissa ison kasan ihania kirjepapereita ja kirjekuoria, Foxxy on nyt tyytyväinen! Ja aivan ihanan Kuroshitsuji-postikortin <3 Im in love!
|
|
|
Post by FixTheFox on Oct 19, 2014 14:51:31 GMT 2
Kävinpäs täällä taas ja ajattelin jotain tähän topicciin raapustaa N3f3r3tin kanssa jo suunniteltiin, että yrittäisimme vähän uudistaa Susimetsää ja saada sen taas aktiiviseksi ^^ Olisi tosi kiva jos onnistuisi. Koitan nyt syyslomalla saada jotain aikaan, ainakin sivujen päivittelyä... Ropen "muotokin" saattaa vähän muuttua. Yksi vaihtoehto on, että palataan takaisin viekkumuotoiseen ropeen - joko niin, että ropetus tapahtuu esim. shinybookissa vieraskirjassa, tai sitten niin että foorumilla on yksi iso roolaustopic, johon kaikki roolaukset sitten tulevat. Lisäksi foorumilla voi pelata kahdenkeskisiä pelejä niinkuin ennenkin. Mielipiteitä? Täysin foorumimuotoinen rope tuntuu jotenkin eristävän roolipelaajat yksityisiin/kahdenkeskisiin peleihin, ja aktiivisuus vähenee. Tämä siis oma mielipiteeni.. :/ Ehdotuksia otetaan vastaan.
|
|
|
Post by N3f3r3t on Oct 19, 2014 17:57:55 GMT 2
Itse olen sitä mieltä että helpompi jos siirrytään vanhaan "vuosien takaiseen malliin (apua onko tää ollu niin kauan pystyssä :DDD) eli yksi suuri topic, mutta aina on merkillä missä susi liikkuu. Tai että ainakin rajataan alueet yhteen kahteen. Tai jotain.
Huomaa kyllä että ollut kauan pois rope-maailmasta, nyt tässä uudistin kaikkien hahmojen lomakkeet ja HERRANJESTAS en osaa kirjottaa enään. Tästä voi tulla hyvinkin tuskallista .____.
|
|
|
Post by Zaaga on Oct 19, 2014 20:49:50 GMT 2
Tuo vois olla toisaalta ihan mukavaa, mutta onko taas se vaara että hukkuu muiden pelien alle omat roolit.. Se on ikävää se. Ja asia josta itse en lainkaan pidä on se, että melkein aina vieraskirjaropeissa pelit tuppaavat mystisesti jäämään kahden lauseen rooleiksi. En kyllä tarkoita että täällä niin kävisi tai te niin tekisitte, mutta olen huomannut tämän useissa peleissä. ^^"
Itse pidän kyllä enemmän tälläisestä pelimuodosta, mutta on se kyllä totta, että pelaajia katoaa aivan mystisesti kun foorumille muutetaan - sama kävi munkin pelissä, ennen oli jopa 20 pelaajaa (tosin kaikki eivät olleet läheskään aktiivisia..) mutta foorumille muuton jälkeen siellä on noin minun lisäkseni 3-4 aktiivista pelaajaa... :c
|
|
|
Post by N3f3r3t on Oct 19, 2014 21:20:37 GMT 2
En usko että ainakaan aluksi rooliminen olisi niin aktiivista, että niin kovaa vilinää olisi ettei omia enään löydä. Toimi Susimetsä ennenkin vieraskirjassa vaikka pelaajia oli parhaimpina aikoina ainakin sen 20, ehkä tämä on vain tottumiskysymys . Vieraskirja on kuitenkin käyttäjäystävällisempi, ja uudet ropettajat pääsevät helpommin mukaan, ei tule sitä kynnystä kun joutuu etsimään peliseuransa vaan pääsee heti kunnolla pelaamaan. Tämän ainakin itse huomasi kun aloittelevana joskus Ulfuriaan liityin.
|
|
|
Post by frozenfox on Nov 7, 2014 14:00:17 GMT 2
Itse kyllä olen foorumin kannalla :'D En itse henkilökohtaisesti juuri välitä vieraskirjapeleistä, mutta kukin siis tavallaan ^^ Pitäisi tosiaan aktivoitua noilla foorumipeleillä, mutta nyt kun on niin paljon kiirettä koulun ja harrastusten kanssa.
|
|
|
Post by FixTheFox on Nov 8, 2014 21:35:27 GMT 2
Katsotaan miten tämä uusi systeemi lähtee toimimaan, ja tietenkin muutoksia voi tehdä mikäli se havaitaan huonoksi ^.^
Yritän saada päiviteltyä sivuja ja foorumia kunhan ehdin, vaikka minulla onkin vähän kiireitä koulun ja muiden kanssa.
|
|
|
Post by Zaaga on Nov 14, 2014 21:15:16 GMT 2
Jooh. Mää voisin väännellä jotain kivaa ulkoasua vaikka tonne suntuubin puolelle, ehkä houkuttelisi enemmän kävijöitä.
|
|