|
Post by Zaaga on Apr 9, 2014 20:30:01 GMT 2
Noniin, jälleen aloittelen yhden töpön ja tällä kertaa vuorossa olisi tälläinen leikki! ^^
Tarkoituksena on siis, että kysytään jokin kysymys, usein Susimetsään liittyvä tai jokin, johon kuvittelet hahmosi voivan vastata (ei siis mitään "mikä on paras korttipeli" - tyylisiä kysymyksiä). Kysymykseen vastataan omalla hahomlla/hahmoilla ja seuraavalla pelaajalle annetaan uusi kysymys. Esim.
Mikä on lempiruokasi?
Pelaaja 1:
Pertti: Kala, ehdottomasti!
Onko sinulla pentuja?
Pelaaja 2:
Matti: Ei ole.
jnejne..
Toivottavasti ymmärsitte, tästä lähtee! ^.^ Mikä on lempi vuodenaikasi?
|
|
|
Post by FixTheFox on Apr 11, 2014 15:08:02 GMT 2
hehee, tämähän on hauska. Toivottavasti tajusin idean xD Onko tarkoitus vastata kaikilla hahmoillaan?
Floori vastaa: Luultavasti kesä, koska silloin on paljon riistaa ja laumalla on helpompaa. Rook: Kesä on paras. Orlando: Syksy. Darron: Kaikki, tai ei oikeastaan mikään.
hehhee. Kuka/ketkä ovat parhaita ystäviäsi tai tuttujasi Susimetsässä?
|
|
|
Post by Zaaga on Apr 14, 2014 20:09:38 GMT 2
// Kyllä, tarkoitus on vastata kaikilla hahmoilla. (:
Yö: Tähän mennessä ainoa johon luotan kunnolla, on Darron. En tullut tänne hankkimaan sen suurempia ystäviä.
Oletko joskus toivonut itsellesi perhettä/onko sinulla?
|
|
moonlight
New Member
Keep calm and be a wolf.
|
Post by moonlight on Apr 15, 2014 14:49:01 GMT 2
//Liityn seuraan... :)Toivottavasti kysymys on järkevä... ^_^'
Flame: Totta kai toivon. Perhettä minulla ei ole. VIelä.
MItä rakastat? (esim. auringon lämpöä, jotain ruokaa yms.)
|
|
|
Post by Zaaga on Apr 15, 2014 16:08:30 GMT 2
// Tervetuloa! ^.^ Ja kysymys oli oikein hyvä ;w;
Yö: Sitä, kun joku ei ole hyppimässä nenälleni tai ärsyttämässä minua.
Mikä on suurin unelmasi?
|
|
|
Post by FixTheFox on Apr 15, 2014 16:17:09 GMT 2
Flor: Rakastan ehkä eniten Mäntykallion alueen luontoa, sillä siitä on tullut minulle tärkeä vuosien varrella. Käyn mielelläni juoksemassa reviirillä, kuuntelemassa tuulen huminaa puiden latvoissa ja katselemassa tuttua metsää, jossa olen kulkenut nuoresta sudesta asti. Rook: Rakastan uimista, se on hauskaa varsinkin ystävien kanssa. Darron: Rakastan metsästämistä ja tuoreen peuranlihan makua. Orlando: Suurriistan metsästämistä lähinnä. Tierra: Rakastan vapautta - sitä, että voin kulkea missä haluan, eikä juuri mikään sido minua. Vaeltaminen on minulle tärkeää. En jaksa vastailla Skylla, kun se on vasta penska xD
EDIT: Zaaga ehti vastata ensin. Annan noiden vanhojen vastausten olla ja vastaan Zaagan kysymykseen.
Flor: Kai se, että lauma menestyisi. Mitään henkilökohtaisia unelmia minulla ei juuri ole. Rook: En tiedä.. Haluaisin ainakin elää yhdessä Snowyn kanssa. Darron: Valloittaa Mäntykallio ja hallita koko Susimetsää. Orlando: Haluaisin ehkä löytää itselleni kumppanin ja perustaa perheen joskus tulevaisuudessa. Tierra: Unelmani on löytää kumppani ja jatkaa kiertolaiselämää tämän kanssa.
Mitkä ovat suurimmat pelkosi?
|
|
|
Post by Zaaga on Apr 16, 2014 14:40:58 GMT 2
Yö: Että suunnitelmani menevät pilalle / tulen nöyryytyksen alaiseksi.
Mitä inhoat?
|
|
moonlight
New Member
Keep calm and be a wolf.
|
Post by moonlight on Apr 24, 2014 15:22:52 GMT 2
Flame: Hmm... Inhoan koko maailmassa eniten sitä karhua, joka tappoi äitini. Ja en kylläkään pidä erityisemmin kylmistä, lumisista talvista. Olen enemmän kesätyyppiä.
Mitä olisit valmis tekemään, jotta pääsisit mahdolliseen tavoitteeseesi/jotta saisit tahtosi läpi?
|
|
|
Post by Zaaga on Apr 25, 2014 5:17:34 GMT 2
Yö: Lähes mitä vain. Tappaminenkaan ei estä tietäni, jos se on pakollista.
Mikä on lempivärisi?
|
|
moonlight
New Member
Keep calm and be a wolf.
|
Post by moonlight on Apr 25, 2014 6:02:16 GMT 2
Flame: Lempivärini on ehkä vihreä. Rakastan metsiä ja luontoa. Millainen lapsuutesi/nuoruutesi oli? //Enpäs keksinyt parempaa nyt....
|
|
|
Post by Zaaga on Apr 25, 2014 21:22:40 GMT 2
Yö: *murahdus* En mielellään puhu siitä. Sanotaanko vaikka, että normaalia lapsuutta liian paljon huonompi.
Onko sinulla sisaruksia?
|
|
|
Post by FixTheFox on May 2, 2014 21:44:24 GMT 2
Flor: Veljeni Orlando. Rook: Minulla oli alunperin kuusi sisarusta, mutta neljä heistä katosivat ja luultavimmin kuolivat, kun olin nuori. Raven ja Iisá ovat vielä elossa. Darron: Ei. (Darronilla oli sisko joka syntyi kuolleena, mutta hukka ei muista sitä) Orlando: Flor on veljeni. Tierra: Kaksi veljeä. Sky: On, veljeni Ace.
Oletko (joskus ollut) rakastunut johonkuhun?
|
|
moonlight
New Member
Keep calm and be a wolf.
|
Post by moonlight on May 3, 2014 17:11:43 GMT 2
Flame: En, jos ei äitiäni lasketa. Mutta kai en ole vielä kohdannut ns. " Sitä Oikeaa".
Mistä pidät Susimetsässä?
|
|
|
Post by Zaaga on May 4, 2014 13:47:08 GMT 2
Yö - "En ole tutustunut paikkaan vielä kunnolla, mutta sanotaanko että riistaa olen löytänyt yllättävänkin hyvin. Paikat ovat myös ihan mukavia."
Mitä tekisit, jos kohtaisit metsässä karhun?
|
|
moonlight
New Member
Keep calm and be a wolf.
|
Post by moonlight on May 5, 2014 16:46:15 GMT 2
Flame: Joko taistele tai pakene-reaktio. Vihaan karhuja ja saattaisin ehkä pärjätä vähän aikaa, mutten usko selviäväni hengissä. Luultavasti piiloutuisin, jos karhu ei ole vielä nähnyt minua, muuten lähtisin pää viidentenä tassuna viilettämään pakoon.
// Minä ja minun sanavalintani... ^.^''
Millainen olet luonteeltasi?
|
|